Καινούργιες pointe ? 4 τρόποι για να τις μαλακώσετε !

Στο τέλος κάθε χρονιάς οι περισσότερες σχολές χορού ετοιμάζουν παράσταση. Αυτό σημαίνει για τα κορίτσια που είναι στα μεγάλα τμήματα ότι θα βάλουν pointe. Κάποιες ίσως θα πρέπει να αγοράσουν καινούργιες, είτε επειδή οι παλιές τους έχουν σπάσει αρκετά και δεν γίνεται να φορεθούν ξανά, είτε επειδή τα κορίτσια θα χορέψουν για πρώτη φορά με pointe.
Είμαι σίγουρη πως όλες νιώθουμε μία ανασφάλεια, οταν αγοράζουμε καινούργιες pointe. Δεν τις νιώθουμε τόσο σταθερές, και δεν μπορούμε να έχουμε τέλεια ισσοροπία τον πρώτο καιρό, επειδή στην αρχή είναι πάντα σκληρές , μέχρι να πάρουν την φόρμα του ποδιού.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να μαλακώσουν οι pointe και σε αυτό το βίντεο σας λέω, πως ετοιμάζω εγώ τις pointe μου για να τις νιώθω άνετες από το πρώτο κιόλας μάθημα.

Γράψτε μου στα σχόλια εάν αυτό το άρθρο σας βοήθησε , και τι άλλο τρόπο χρησιμοποιείτε εσείς για να μαλακώσετε τις pointe!

 

Tο φωτογραφγικό υλικο παραχωρήθηκε ειδικά για το blog μου απο τον Τασο Τριανταφύλλου 

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑