10 άτομα μας λένε τον λόγο για τον οποίο ξεκίνησαν να χορεύουν.

Ο χορός είναι ένα απίστευτο πράγμα, η αίσθηση που σου δίνει όταν χορεύεις δεν μπορεί να περιγραφεί έυκολα με λόγια.Για ποιό πράγμα να μιλήσω πρώτα ; Για την κίνηση; Την έκφραστικότητα μέσα από τον χορό; Για την αίσθηση που νιώθεις και σαν χορευτής αλλά και σαν θεατής σε παράσταση; Ο χορός είναι ατελείωτος και θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες. Μόνο που με τον χορό τα λόγια είναι περιττά.

Τα νούμερα στο χορό είναι μόνο το »5-6-7-8» που συνήθως χρησιμοποιούμε στα μαθήματα. Με άλλα λόγια ο χορός δεν έχει ηλικία.  Είναι πολύ ωραίο όταν συναντάς άτομα που χορεύουν (ηλικίας 3 μέχρι 103!) να μοιράζονται μαζί σου τις δικές τους εμπειρίες και καταστάσεις . Άμα σου μπει το μικρόβιο του χορού δύκολα μπορείς να το βγάλεις. Έτσι λοιπόν 10 άτομα μας λένε τον λόγο που ξεκίνησαν τον χορό και συνεχίζουν ακόμα! 

Ελισάβετ Τσουκαλοχωρίτη

22069036_10203919246897902_875585174_o»H κίνηση του σώματος αποτυπώνει πάντα αυτά που τα ίδια τα λόγια δεν μπορούν να εκφράσουν.#callitliving »

Αντώνης Τσοτουλίδης

22117909_1153563851411695_870371901_o

»Ειχα δει οταν ημουν 16 περιπου στην τηλεοραση διαγωνισμο χιπ χοπ…
Μετα απο αυτο ηθελα να αρχισω σαν τρελός.. και φυσικα μετα το step up 2. Αρχισα popping που περιπου για δυο χρονια το συνέχισα.Μετα ξεκίνησα μπαλετο, όχι απο επιλογή αλλα κατα τύχη. Μετα απο την πρωτη μερα μαθήματος, το ειδα σοβαρα και το κυνηγάω επαγγελματικά..»

 

Αναστασία Παρτάλαpartala

»Ο λόγος για τον οποίο ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον εναέριο χορό είναι γιατί το θεώρησα αναγκαίο να γυμναστώ και να βελτιώσω όσο γίνεται την φυσική κατάσταση και εμφάνιση του σώματός μου. Επιπλέον ήθελα να κάνω κάτι μέσα στην εβδομάδα το οποίο να με αποφορτίζει από την ρουτίνα της καθημερινότητας, να βρω έναν τρόπο να ξεδώσω. Επίσης όταν ξεκίνησα με τον χορό δεν ήμουν ψυχολογικά πολύ καλά και με βοήθησε να ξεπεράσω την δυσκολία αυτή που είχα. Νομίζω είναι σημαντικό να προσθέτουμε δραστηριότητες στην ημέρα μας στις οποίες να 100% εκεί και το μυαλό μας να μην τριγυρίζει σε άλλες σκέψεις.»

Μαρία Μάρκου

image1

»Τον χορό τον ξεκίνησα γιατί βασικα η μαμά μου με έγραψε όταν ήμουν ακόμα 4, επειδή πήγε σε μια παράσταση στην Έδεσσα και της άρεσε πολύ! (Η καλύτερη απόφαση της ζωής της)»

Κωνσταντίνος  Καρασερίδης

IMG_20170612_184754_810»Ο λογος που ξεκινησα τον χορο ειναι γιατι ηθελα να δοκιμασω κατι διαφορετικο απ ολα οσα ειχα κανει!Ασχολουμαι 4 χρονια και το συνεχιζω γιατι με τον χορο μπορω να εκφρασω συναισθηματα και να τα μεταδωσω στον αλλον μονο με μια κινηση,με μια εκφραση χωρις χρηση του λογου!Αυτο ειναι που κανει το χορο μαγικο νομιζω!»

 

Ιωάννα Αγησιλάου

FB_IMG_1506425394109

»Χορεύω γιατί με έμαθε να παλεύω για αυτά που θέλω,για αυτά που αγαπώ…»
Εύη Τσακούμη
Screenshot_20170925-202806
•Χορός.. αγάπη για έκφραση• 
»Ένας σημαντικός λόγος που ξεκίνησα να χορεύω είναι ότι, όταν το σώμα μου ακολουθεί το ρυθμό της μουσικής, δημιουργεί κάτι εντυπωσιακό. Συμβουλή μου είναι, ιδιαίτερα στις μέρες μας που η καθημερινότητα γίνεται όλο και πιο απαιτητική, πρέπει να μην ξεχνάμε να γεμίζουμε τη μέρα μας με «μικρά» πράγματα που μας δίνουν μεγάλη χαρά! #dance_is_a_conversation_between_body_and_soul» 
 
 Σαρακατσιάνου Ασημίνα
»Δεν ξέρω γιατί ξεκίνησα να χορεύω,ξεκίνησα πολύ μικρή, 3 χρόνων…ξέρω ωστόσο ότι συνέχισα να χορεύω γιατί δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς τον χορό,μόνο έτσι μπορώ να εκφραστώ!»
Μαρία Τρόνρσου
20170925_123805
»Ονομάζομαι Μαρία και υπάρχουν άπειροι λόγοι που ο χορός ήταν, είναι και θα είναι για πάντα ο μεγαλύτερος μου έρωτας…Με έχει βοηθήσει απερίγραπτα πολύ στο να πιστέψω στον εαυτό μου, να ξεπεράσω τα όριά μου, να πιστέψω ότι είμαι κι εγώ γεννημένη για κάτι μεγάλο… Είναι λοιπόν η κίνηση που απελευθερώνει το σώμα και τη ψυχή, αυτή η ανάγκη για έκφραση συναισθημάτων όταν αισθάνεσαι πως κάτι δεν πάει καλά. Είναι το στήριγμα μου, όλη μου η ζωή, αυτό που με κάνει πραγματικά ευτυχισμένη. Για όλους αυτούς τους λόγους χορεύω και δεν θέλω να σταματήσω ποτέ!»
Κλεοπάτρα Σβανά

IMG_8495

»Ξεκίνησα το χορό στα 22, ήμουν αρκετά μεγάλη αλλά ήθελα να το κάνω για μένα και για τη δουλειά μου. Ο χορός με γεμίζει ευεξία και με κάνει να μαθαίνω καινούρια πράγματα και να προσπαθώ.
Είναι πολλά πράγματα που καταγράφονται στη μνήμη του σώματος και παρ’ ότι κάποιες φορές έχω να δοκιμάσω αρκετό καιρό κάποιες ασκήσεις ακόμα και χρόνια το σώμα αυτόματα θυμάται και προσαρμόζεται.Ξαναμπαίνει μόνο του στη διαδικασία.
Ο χορός είναι το κολύμπι της στεριάς.
Το πέταγμα του νου.
Θα μπορούσα να πώ πάρα πολλά. Ψάχνω την ισορροπία στη ζωή μου και παρ’ ότι χάνω τα βήματα πολλές φορές εύκολα ξαναπαίρνω το δρόμο προς το ισορροπημένο βήμα.
Δυσανασχετώ όταν κάτι δεν καταλαβαίνω , αλλά θέλω να σταματάω να σκέφτομαι με το μυαλό και θέλω να σκέφτομαι μόνο με το σώμα. 
Όταν κωδικοποιήσει το σώμα την λειτουργία το μυαλό δεν σκέφτεται τώρα αριστερό πόδι δεξί χέρι. Γιατί ο χορός θέλει αρκετή σκέψη αφοσίωση και συγκέντρωση!!!!!
Με το μπαλέτο έμαθα να περπατάω καλύτερα και ναι είναι η βάση των πάντων

 

 

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑